Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (20)Журнали та продовжувані видання (2)
Пошуковий запит: (<.>A=Гаркавенко С$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 20
Представлено документи з 1 до 20

      
Категорія:    
1.

Гаркавенко С. С. 
Маркетинг : Підруч. для студ. вищ. навч. закл. освіти / С. С. Гаркавенко. - К. : Лібра, 1998. - 383 c. - Бібліогр.: 158 назв. - у.

Розглянуто сучасну концепцію маркетингу як філософію бізнесу. Проаналізовано види, принципи і функції маркетингу: комплексний аналіз та прогнозування ринку, розробка стратегії маркетингу, товарна та цінова політика, політика розподілу, просування товарів, контроль маркетингової діяльності. Викладено теоретичні засади, наведено численні приклади маркетингової діяльності з практики вітчизняних та відомих зарубіжних фірм. Значна увага приділена використанню математичного апарату маркетингу, завдяки чому з'явилась можливість кількісної оцінки рішень, прийнятих на кожному етапі маркетингової діяльності.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322я73

Шифр НБУВ: ВА586450 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Гаркавенко С. С. 
Маркетинг : Опор. конспект лекцій: Для студ. екон. спец. вищ. навч. закл. очної та заоч. форми навчання / С. С. Гаркавенко; Київ. гуманіт. ін-т. - К. : Лібра, 2003. - 208 c. - Бібліогр.: с. 200. - укp.

Розкрито суть маркетингу як філософії бізнесу, сфери діяльності, функції управління, а також суть поняття його комплексу. Наведено основні елементи маркетингу, розглянуто особливості розробки його стратегій. Визначено фактори макросередовища, які впливають на маркетингову діяльність фірми.

Раскрыты сущность маркетинга как философии бизнеса, сферы деятельности, функции управления, а также содержание понятия его комплекса. Приведены основные элементы маркетинга, рассмотрены особенности разработки его стратегий. Определены факторы макросреды, влияющие на маркетинговую деятельность фирмы.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 я73-2(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА637165 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Гаркавенко С. С. 
Маркетинг : Підруч. для студ. екон. спец. вищ. навч. закл. / С. С. Гаркавенко. - К. : Лібра, 2002. - 708 c. - Бібліогр.: с. 705-708. - укp.

Розглянуто теоретичні основи та практичні аспекти маркетингу. Запропоновано концепцію маркетингу як філософії бізнесу. Охарактеризовано його функції та види, зокрема, маркетингових досліджень, розробки стратегії, а також товарної, цінової, комунікаційної політики, політики розподілу, контролю маркетингової діяльності. Наведено маркетингові ситуації та практичні завдання до них: обгрунтування доцільності впровадження нової послуги на підставі аналізу потреб споживача, визначення цілей маркетингового дослідження, розробки анкети, оцінювання сегментів ринку, планування реклами, визначення кількості торгового персоналу фірми, аналізу ризиків у процесі розробки нового товару. Вміщено предметний покажчик з даного питання.

Рассмотрены теоретические основы и практические аспекты маркетинга. Предложена концепция маркетинга как философия бизнеса. Охарактеризованы его функции, в частности, маркетинговых исследований, разработки стратегии, а также товарной, ценновой, коммуникационной политик, политики распределения, контроля маркетинговой деятельности. Рассмотрены маркетинговые ситуации и практические задания к ним, в частности, обоснования целесообразности внедрения новой услуги на основе анализа потребностей потребителя, определения целей маркетингового исследования, разработки анкеты, оценки сегментов рынка, планирования рекламы, определения количества торгового персонала фирмы, анализа рисков в процессе разработки нового товара. Предложен предметный указатель по данному вопросу.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322я73-1(4УКР)

Шифр НБУВ: ВС36993 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Гаркавенко С. С. 
Маркетинг. Робочий конспект та навчальні тестові завдання : Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / С. С. Гаркавенко. - К. : Лібра, 2004. - 279 c. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.

Розкрито суть і зміст маркетингу, розглянуто питання розробки його стратегії. Проаналізовано товарну, цінову, комунікаційну політику, а також розподілу. Висвітлено організацію та контроль маркетингової діяльності.

Раскрыты сущность и содержание маркетинга, рассмотрены вопросы разработки его стратегии. Проанализированы товарная, ценовая, коммуникационная политика, а также распределения. Освещены организация и контроль маркетинговой деятельности.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322я73

Шифр НБУВ: ВА646048 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Гаркавенко С. С. 
Маркетинг : Підруч. для студ. екон. спец. вищ. навч. закл. / С. С. Гаркавенко. - К. : Лібра, 2004. - 712 c. - Бібліогр.: с. 705-708. - укp.

Висвітлено теоретичні засади та прикладні аспекти маркетингу, запропоновано сучасну концепцію маркетингу як філософію бізнесу. Розглянуто його принципи, функції (маркетингові дослідження, розробку маркетингової стратегії, комунікаційну, товарну, цінову політику, політику розподілу, контроль маркетингової діяльності) та види. Описано моделі прийняття стратегічних рішень, розкрито суть понять конкурентоспроможності та життєвого циклу товару, ціноутворення, процесу товароруху, планування реклами, персонального продажу.

Освещены теоретические основы и прикладные аспекты маркетинга, предложена современная концепция маркетинга как философия бизнеса. Рассмотрены его принципы, функции (маркетинговые исследования, разработка маркетинговых стратегий, коммуникационная, товарная, ценовая политика, политика распределения, контроль маркетинговой деятельности) и виды. Описаны модели принятия стратегических решений, раскрыто содержание понятий конкурентоспособности и жизненного цикла товара, ценообразования, процесса товародвижения, планирования рекламы, персональной продажи.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 я73-1(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС38655 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Гаркавенко С. С. 
Маркетинг : Підруч. для студ. екон. спец. вищ. навч. закл. / С. С. Гаркавенко. - 4-е. вид., доповн. - К. : Лібра, 2006. - 717 c. - укp.

Розкрито сучасну концепцію маркетингу як філософію бізнесу, розглянуто його елементи та зовнішнє середовище. Обгрунтовано базові принципи організації маркетингу, визначено його основні функції та охарактеризовано види. Розглянуто сучасні методи та напрямки проведення маркетингових досліджень, висвітлено питання прогнозування розвитку та сегментування ринку, позиціювання товару, розробки стратегії маркетингу. Проаналізовано особливості формування товарної та цінової політики, розподілу та комунікацій. Викладено матеріали про засоби контролю маркетингової діяльності. Сформульовано 53 типові маркетингові ситуації, розроблено завдання до них. Теоретичний та практичний матеріал викладено за модульним принципом у діалоговій формі, зміст і структуру підручника адаптовано до вимог дистанційної форми навчання.

Раскрыта современная концепция маркетинга как философии бизнеса, рассмотрены его элементы и внешняя среда. Обоснованы базовые принципы организации маркетинга, определены его основные функции и охарактеризованы виды. Рассмотрены современные методы и направления проведения маркетинговых исследований, освещены вопросы прогнозирования развития и сегментирования рынка, позиционирования товара, разработки стратегии маркетинга. Проанализированы особенности формирования товарной и ценовой политики, распределения и коммуникаций. Изложены материалы о средствах контроля маркетинговой деятельности. Сформулировано 53-и типичных маркетинговых ситуации и разработаны задания к ним. Теоретический и практический материал изложен по модульному принципу в диалоговой форме, содержание и структура учебника адаптированы относительно требований дистанционной формы обучения.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 я73-1(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС41640 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Коновал В. П. 
Універсальний довідник взуттєвика : Навч. посіб. / В. П. Коновал, С. С. Гаркавенко, Л. Т. Свістунова, Н. М. Омельченко, В. В. Олійникова, Л. П. Червонюк, О. І. Волков, В. В. Морозова, Г. В. Щуцька, О. В. Піляєв. - 2-е вид. - К. : Лібра, 2006. - 719 c. - укp.

Розглянуто питання конструювання взуття, наведено його класифікацію, висвітлено особливості проектування деталей спеціального взуття, технологічної оснастки для виробництва. Описано технологію взуттєвого виробництва та систему автоматизованого проектування. Наведено українсько-російсько-англійсько-німецько-італійсько-іспанський словник базових термінів взуттєвого виробництва.

Рассмотрены вопросы конструирования обуви, приведена её классификация, освещены особенности проектирования деталей специальной обуви, технологической оснастки для производства. Представлены технология обувного производства и система автоматизированного проектирования. Приведен украинско-русско-английско-немецко-итальянско-испанский словарь базовых терминов обувного производства.


Індекс рубрикатора НБУВ: М55я73

Шифр НБУВ: ВС42112 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Бойчук Б. И. 
Новая система автоматизации технологического комплекса "нагревательная печь - газосмесительная станция" на мелкосортном стане / Б. И. Бойчук, В. С. Ткачев, Л. Л. Прядкин, М. А. Бабенко, В. Г. Касьяненко, А. Ф. Курочкин, В. И. Овчинников, С. В. Гаркавенко // Металл и литье Украины. - 2004. - № 8-10. - С. 37-40. - рус.

Разработана новая автоматизированная система управления нагревом заготовок перед прокаткой на мелкосортном стане. В процессе управления реализуется задача изменения калорийности смешанного газа с целью минимизации затрат на топливо. Система реализована на базе программируемого контроллера и промышленных ПЭВМ. Наряду с оптимальным управлением тепловым режимом печи в системе архивируется полная информация об изменении всех параметров технологического процесса. За период исследований и опытной эксплуатации системы с июня 2003 года по январь 2004 года получены данные, подтвердившие ее техническую и экономическую эффективность.


Індекс рубрикатора НБУВ: К621.3-52-043-05

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14585 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Гаркавенко С. С. 
Аналіз методів оцінювання та прогнозування надійності як показника конкурентоспроможності взуття / С. С. Гаркавенко, Т. В. Безсмертна // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2007. - № 594. - С. 189-193. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Проаналізовано основні складові надійності як фактора конкурентоспроможності. Запропоновано класифікацію методів оцінки надійності. Проаналізовано умови та обмеження застосування розглянутих методів оцінки надійності.


Індекс рубрикатора НБУВ: У053.9(4УКР)306.67-13

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Гаркавенко С. С. 
Особливості планування асортименту взуття на основі концепції життєвого циклу товару / С. С. Гаркавенко // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2008. - № 623. - С. 34-38. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Розглянуто основні підходи щодо прогнозування життєвого циклу товару та визначено передумови його використання на етапі планування асортименту виробів зі шкіри.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.67

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Гаркавенко С. С. 
Розвиток наукових основ проектно-технологічних робіт на стадії створення конкурентоспроможної продукції взуттєвої та шкіргалантерейної галузі : автореф. дис... д-ра техн. наук : 05.18.18 / С. С. Гаркавенко; Київ. Нац. ун-т технологій та дизайну. - К., 2009. - 36 c. - укp.

Вперше запропоновано концепцію формування стратегічних напрямів підвищення конкурентоспроможності на етапі технологічної підготовки виробництва виробів зі шкіри. Удосконалено методологію інформаційного забезпечення процесу технологічної підготовки виробництва, запропоновано концептуальну модель формування інформаційної бази даних передпроектних досліджень, визначено напрями поглиблення сегментування ринку за умов перенасиченості ринку. Вперше запропоновано концептуальну модель формування структури асортименту взуття за умов невизначеності та математичну модель визначення асортименту за видами взуття на базі ANOVA та ANCOVA-моделей. Узагальнено напрями інновацій конструкцій і технологій виготовлення виробів зі шкіри, удосконалено методологію визначення рівня диференції базових моделей взуття. Запропоновано концептуальну модель вибору технології виготовлення взуття в системі розробки конкурентоспроможної продукції.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: М55-64 + М564-64

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА363743 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Гаркавенко С. С. 
Екологічно орієнтовані технології виробництва шкіряних та хутрових матеріалів для створення конкурентоспроможних товарів : монографія : [в 2 ч.]. Ч. 2. Теоретичні та практичні аспекти створення конкурентоспроможних виробів взуттєвої та шкіргалантерейної галузі / С. С. Гаркавенко, І. М. Грищенко, В. П. Коновал, М. Є. Скиба; ред.: С. С. Гаркавенко; Київ. нац. ун-т технологій та дизайну. - К., 2011. - 304 c. - Бібліогр.: с. 294-302 - укp.

Досліджено концептуальні основи формування конкурентоспроможності виробів зі шкіри на етапі конструкторсько-технологічної підготовки виробництва. Визначено стратегічні альтернативи формування та підвищення конкурентоспроможності товару на ринку взуття та шкіргалантерейних виробів. Визначено напрями сегментування ринку й оцінювання привабливості ринкових сегментів і ніш за умов перенасиченості ринку взуття. Розроблено систему інформаційного забезпечення товаровиробників. Наведено методологію формування асортименту та конструкцій взуття на етапі конструкторсько-технологічної підготовки виробництва з урахуванням стохастичних чинників зовнішнього середовища. Розроблено ресурсозберігальні технології виготовлення конкурентоспроможних виробів зі шкіри та переробки вторинних ресурсів шкіряного та взуттєвого виробництва.


Індекс рубрикатора НБУВ: М52 + М57 + У9(4УКР)306.65-13 + У9(4УКР)306.67-13

Рубрики:

Шифр НБУВ: В353831/2 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Вернудіна Г. В. 
Особливості формування конкурентної стратегії на ринку побутових газових котлів / Г. В. Вернудіна, С. С. Гаркавенко, Л. В. Нестеренко // Держава та регіони. Сер. Економіка та підприємництво. - 2011. - Вип. 3. - С. 113-118. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Досліджено особливості формування конкурентної стратегії на ринку побутових газових котлів. Визначено конкурентну структуру та потенційну місткість ринку. Проаналізовано основні чинники впливу на розвиток ринку побутових газових котлів та обгрунтовано стратегічні рішення за елементами маркетингового комплексу.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.52

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23244/екон. та підпр. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Гаркавенко С. С. 
Особливості ціноутворення на ринку об'єктів котеджної нерухомості / С. С. Гаркавенко, М. О. Бокулєва, О. В. Осьмачко // Держава та регіони. Сер. Економіка та підприємництво. - 2010. - Вип. 6. - С. 93-99. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Досліджено особливості ціноутворення на ринку об'єктів котеджної нерухомості за сучасних ринкових умов. Просегментовано ринок об'єктів котеджної нерухомості та визначено особливості його розвитку й сучасний стан. На базі застосованого параметричного регресійно-балового методу ціноутворення визначено залежність ціни на котеджі від інтегрального коефіцієнта якості та проаналізовано структуру витрат на об'єкти котеджної нерухомості у сформованих сегментах.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.523.515

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23244/екон. та підпр. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Чупринка В. І. 
Інтерактивний метод проектування деталей галантерейних виробів : монографія / В. І. Чупринка, С. С. Гаркавенко, Н. В. Чупринка; Київ. нац. ун-т технологій та дизайну. - Київ : КНУТД, 2016. - 119 c. - Бібліогр.: с. 113-119 - укp.

Запропоновано метод інтерактивного проектування деталей виробів шкіргалантереї. Наведено класифікацію форм деталей галантерейних виробів. Подано інформацію про циклічні та системні групові декоративні елементи, особливості згладжування будь-якої ділянки контуру деталі за допомогою параметричного сплайну. Увагу приділено програмному забезпеченню для інтерактивного проектування деталей галантерейних виробів. Зазначено, що створення методу автоматизованого проектування зазначених деталей з використанням комп'ютерних технологій дозволить істотно зменшити терміни виконання конструкторських робіт, підвищити продуктивність праці та якість проектних рішень.


Індекс рубрикатора НБУВ: М564-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА808585 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Гаркавенко С. С. 
Використання ензимів у шкіряно-взуттєвому виробництві : монографія / С. С. Гаркавенко, Д. В. Стаценко, Б. М. Золотенко; Київ. нац. ун-т технологій та дизайну. - Київ : КНУТД, 2016. - 187 c. - Бібліогр.: с. 167-181 - укp.

Висвітлено можливості вдосконалення технологічного процесу формування верху взуття зі шкіри з покращеною структурою та деформаційними властивостями, одержаної за використання ензимів на стадії м'якшення голини. Зазначено, що використання ензимів в технологічних процесах м'якшення шкіри забезпечує покращання структури та деформаційних властивостей шкіри, а також удосконалення процесу формування верху взуття з неї. Увагу приділено аналізу структури перетворень і зміни хімічного складу шкіряних зразків методом інфрачервоної спектроскопії, оцінюванню активності дії ензимів, визначенню релаксаційно-деформаційних властивостей шкіри.


Індекс рубрикатора НБУВ: М520.273 + М550.41

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА808586 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Ринок хутряних товарів України : монографія / І. М. Грищенко, А. Г. Данилкович, І. Т. Зварич, С. С. Гаркавенко, О. Р. Мокроусова, Н. А. Крахмальова. - Київ : Світ успіху, 2016. - 279 c. - укp.

Проведено маркетингове дослідження діяльності ринку хутра в Україні. Наведено шляхи модернізації виробництва хутра та хутряних виробів, підвищення технологічного рівня виробничих потужностей, регуляторних механізмів ведення бізнесу, впровадження стимулів ресурсозбереження та інноваційного розвитку, спрямування інвестиційних ресурсів на впровадження інновацій, ресурсоощадних і енергоефективних технологій та організації підготовки компетентних кадрів у вищій школі. Показано на прикладах вітчизняного досвіду потенційні можливості розвитку ринку хутра на сучасному етапі.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.66 + У9(4УКР)421.522.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА819479 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Взуття спеціального призначення з активним впливом на рефлекторні точки ноги : монографія / С. С. Гаркавенко, О. В. Ковальчук, Н. В. Первая, Н. Д. Пруднікова; Київ. нац. ун-т технологій та дизайну. - Київ : КНУТД, 2017. - 115 c. - Бібліогр.: с. 107-115 - укp.

Подано інформацію про нові розробки взуття й устілок спеціального призначення (ВУСП) з активним впливом на рефлекторні точки ноги. Наведено результати дослідження випромінювальної здатності та фізико-механічних властивостей матеріалів-наповнювачів, які використовуються у ВУСП. Охарактеризовано особливості конструкції спеціального взуття з акупресурними устілками. Досліджено розподіл навантаження на стопи під час використання спеціальних устілок. Надано оцінку властивостей ВУСП з активним впливом на рефлекторні точки ноги. Досліджено функціональний стан людей, які використовують ВУСП.


Індекс рубрикатора НБУВ: М557 + Р120.46

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА820728 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

KyivTex&Fashion : матеріали II Міжнар. наук. конф. текстил. та фешн технологій, 1 - 2 листоп. 2018 р., Київ / ред.: Л. І. Зубкова, С. М. Березненко, Л. Є. Галавська, С. С. Гаркавенко, Т. М. Деркач, О. П. Кизимчук, Н. П. Супрун, Н. В. Садретдінова; Київ. нац. ун-т технологій та дизайну. - Київ : КНУТД, 2018. - 309 c. - укp. - англ.

Висвітлено актуальні питання проектування взуття та галантерейних виробів, сучасного матеріалознавства, а також інтеграції SMART технологій у текстильну та фешн індустрії. Розглянуто проблеми розробки новітніх текстильних матеріалів і технологій, використання інновацій у підготовці фахівців для текстильної та фешн індустрій. Досліджено можливості фарбування бавовняного текстильного матеріалу нерозчинним азобарвником із заданими антибактеріальними характеристиками. Описано особливості дотримання фешн-стилів у творчих колекціях дитячого одягу. Розкрито специфіку розробки внутрішньої форми взуття за умов статичних деформацій. Досліджено захисні властивості матеріалів для виготовлення вогнестійкого одягу. Проаналізовано в'язкопружні властивості одягових натуральних шкір методом зсуву.


Індекс рубрикатора НБУВ: М3 я431(0) + М4 я431(0) + М5 я431(0)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА830717 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Матеріали III Міжнародної науково-практичної конференції текстильних та фешн технологій KyivTex&Fashion, 31 жовтня 2019 року : [зб. ст.] / ред.: Л. І. Зубкова, С. М. Березненко, Л. Є. Галавська, С. С. Гаркавенко, Т. М. Деркач , О. П. Кизимчук, Н. П. Супрун, Н. В. Садретдінова; Київський національний університет технологій та дизайну. - Київ : КНУТД, 2019. - 291 c. - Бібліогр. в кінці ст. - укp. - англ.

Зміст Секція 1 Новітні текстильні матеріали та технології Водзинська О. І., Яловий В. В. Дослідження властивостей та класифікація д новітніх видів утеплювачів для одягу Дейнеко Л.В., Кушніренко О.М., Ципліцька 0.0. Впровадження смарт ]5 технологій в текстильній та фешн індустрії Назарчук Л.В., Пашкевич К.Л., Єфімчук Г.В. Застосування МВІС-технологій у 2] проектуванніі «розумного» одягу Ващенко Ю.О., Супрун Н.П., Водько Р.І. Порівняльний аналіз експлуатаційних ^ властивостей тканин для військової форми ЗО Гаркот О.П., Березненко С.М. Особливості метаарамідних та поліамідних вогнетривких матеріалів Кизимчук О.П., Мельник Л.М., Максимович Н.П. Розробка та дослідження ^ двошарового трикотажу Любка К.С., Садретдінова Н.В., Власенко В.І. Аналіз методів наномодифікації ^ текстильних матеріалів Секція 2 Фешн індустрія у 21 сторіччі Nese Yasar Cegindir, Asli Aygun Ocak. A sample template of sizing and product information sheet for e-consumers Германкж P.А., Березненко C.M., Артеменко Т.П. Сучасні технології виготовлення медичного одягу Арабулі А.Т., Арабулі С.І., Власенко В.І. Конструкторсько-технологічні рішення одягу для захисту від діїУФ випромінювання Омельченко Г.В., Донченко С.В. Розвиток понять «творчість», «креативність» та «інноваційність» у дизайні Литвиненко Н.М. Дослідження характерних рис архітектури в урбаністичному стилі Шугайло Я.В., Бачурна А.О. Застосування технології тривимірного друку у створенні жіночого одягу Поважнюк Н.Ю., Березненко С.М. Аналіз факторів, що впливають на рівень якості одягу спеціального призначення Fawzy Sherif. New Trends in Medical Applications by Using Technical Textiles 78 Sumska 0., Panchenko N. International scientific and technical cooperation as a mechanism of increasing innovative potential of textile industry Ustenko Tamara, Derkach Tetiana. Designer products from textile waste: Creation & Sale Білей-Рубан H.B. Вдосконалення технології виготовлення одягу спеціального призначення з використанням прийомів трансформації Лозовенко С.Ю., Білоцька Л.Б. Визначення раціональних параметрів перфорації хутряних пластин та дослідження їх властивостей Білоцька Л.Б., Харченко Ю.М. Провідні аспекти нової конфігурації системи технічного регулювання та особливості процедури оцінки відповідності 103 захисного одягу Козоріз Л.І., Березненко С.М., Садретдінова Н.В. Проектування моделей ^ медичного одягу із систематизацією вимог Саковець В.В., Березненко С.М., Павленко A.B., Кучер Т.А. Номенклатура показників якості тканин для виготовлення одягу військовослужбовців 115 Збройних Сил України Ярощук Т.В. Бісерний декор одягу: традиції та інновації 120 124 128 Богославець Л., Мовчан Ю. Трансформація одягу з урахування властивостей матеріалу Васильєва І., Манич 0., Потернак І., Марченко Д. Готичний стиль як джерело натхнення для розробки сучасної творчої колекції жіночого одягу Галушка М.Є., Проданчук І.В. Удосконалення методу розшиву натурального ^ хутра для конічних форм одягу Секція З Проектування взуття та галантерейних виробів 138 143 147 Липський Т.М., Гаркавенко С.С., Охмат 0А. Дослідження властивостей композиції для оздоблювання шкіряного напівфабрикату краст Борщевська Н.М., Гаркавенко С.С. Методика проведення антропометричних досліджень стоп з використанням ЗсІ-технологій Козарь О.П., Гречаник Ю.В., Шумейко В.М. Розробка взуття спеціального призначення для працівників медичної галузі Бабич А.І., Довгопола К.Д.Дослідження фізико-механічниххарактеристик підносків з різних матеріалів для виробництва спеціального захисного 152 взуття 158 164 169 175 Бабич А.І., Кульгук P.O. Аналіз сучасних технологій виробництва спортивного взуття для гри у футбол Гльойнік А.Д., Гаркавенко С.С., Кернеш В.П. Сучасні підходи до вибору форм деталей низу взуття Каменець С.Є., Тіхова А.І. Впровадження нових екологічних матеріалів для використання в шкіргалантерейних виробах та взутті Первая Н.В., Бабич А.І., Прокопенко Р.П. Розробка конструкції взуття для спідмінтону Кернеш В.П., Дзей О.М. Формування асортименту взуття з врахуванням психотипу споживача блещишин M.M., Гаркавенко C.C., Кернеш В.П. Обливостікоригування lg5 параметрів колодки з урахуванням індивідуальних даних стопи Обрізан 8.А., Куляба А.Р., Сколіна І.В. Дослідження фізико-механічних властивостей взуття виготовленого з використанням нових штучних 189 матеріалів Секція 4 Актуальні питання сучасного матеріалознавства 194 Щуцька Г.В., Супрун Н.П. Тривимірні ефекти розповсюдження рідини а багатошарових ранових покриттях Супрун Н.П., ШатилоТ.В., Пашкевич К.Л., Гаврусенко Н.Ф. Порівняльний аналіз гігієнічних властивостей трикотажних полотен для виробів військового 198 призначення 202 207 Арабулі С.І., Кизимчук О.П., Власенко В.І., Тунак M., Тунакова В. Дослідження ефективності екранування ЕМВ текстильними матеріалами Застанченко О.Ю., Єліна Т.В., Галаеська Л.Є. Вивчення характеру перерозподілу нитки у трикотажі ластичних переплетень під дією розтягуючих зусиль Зубрицька Г.В., Єліна Т.В., Галавська Л.Є. Вивчення повітропроникності трикотажу ластичних переплетень у деформованому стані Литвинова О.І., Супрун Н.П, Гірна Т.В. Визначення властивостей багатошарових ранових покриттів на базі вуглецевої тканини Донченко С.В., Мойсеенко С.І. Вплив структурних особливостей ^ 223 227 трикотажних полотен на їх теплозахисні властивості Калюжний В.Є., Єліна Т.В., Галавська Л.Є. Геометрія нитки у структурі трикотажних композитів Дзикович Т.А., Некрасова Ю.С., Мельничук Ю.О .Дослідження усадки трикотажу кулірних переплетень з вмістом бамбукової пряжі Smykalo К.О., Zakora O.V. Investigation of hairiness of fabric by weight method 231 Гараніна O.O., Петрова-Кумінська C.B., Волохович Г.О., Зенін Б.І. Використання інтенсифікаторів забарвлення для отримання спеціальних властивостей 235 синтетичних текстильних матеріалів 240 245 248 252 Гараніна О.О., Редько Я.В., Романько Л.Г., Шевченко К.С. Дослідження якості забарвлення при використанні гетерокоагуляційного механізму Гаркот Р.І., Березненко С.М., Березненко Н.М. Методи випробування вогнестійких тканин Березненко С.М, Коленіченко Ю.В., Павлова М.С. Стійкість швейних ниток з антимікробними властивостями до багаторазового згинання Підгайна 0.0., Березненко С.М., Бакал В.П. Деструкція текстильних матеріалів під дією ультрафіолетового випромінювання Дмитрик О.М., Безсмертна В.І., Галавська Л.Є. Дослідження впливу виду надміцної сировини на показники . . 261 об ємних нетканих полімерних матеріалів Нода О.М., Закора О.В., Антонова A.C. Методи дослідження фактури тканин 265 Деркач В.В., Слізков А.М. Встановлення прогнозованого терміну стійкості до ультрафіолетового опромінення текстильних матеріалів різного 269 призначення ) Секція 5 Інновації у підготовці фахівців для текстильної та фешн індустрій Шелудько Е.І., Завгородня М.Ю. Організація неформального навчання в легкій 274 промислловості: готовність до сучасних викликів Добрінова К. Проблема педагогічної майстерності в період античності 280 Іванишена А., Клеш, К. Інноваційні технології для організації інклюзивного навчання в закладах професійної (професійно-технічної) освіти


Індекс рубрикатора НБУВ: М3 я431(0) + М4 я431(0) + М5 я431(0)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА868219 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського